شناخت انواع كمپرسور هوا براساس مدل مصرف

آزمايشات سئو و طراحي سايت در تهران

شناخت انواع كمپرسور هوا براساس مدل مصرف

۲ بازديد ۰ نظر

كمپرسور پنوماتيك يا هوا از جمله ابزارهاي بادي هستند كه كارايي فراواني در كارهاي متفاوت دارند. وظيفهكارايي} مهم كمپرسور باد اين است كه با پايين آوردن ميزان باد، آن را به صورت متراكم و فشرده در مي آورد. در كل اين باد متراكم و فشرده جابجايي مكانيكي توليد مي كند. كمپرسور هوا داراي مدل هاي مختلفي است و بر پايه نوع كاربرد مورد نياز، بهترين نوع را مي توان انتخاب كرد.

بعضي از اين مدل ها كه در فروشگاه آنلاين گودفورپي هم موجود است در اندازه هاي كوچك ساخته مي شود كه به راحتي بتوان از آنها در كاربردهاي دائمي و البته خانگي استفاده كرد. قيمت كمپرسور باد نيز براساس نوع كاربرد و توانايي آن در ميزان فشار بادي كه توليد مي كند و البته كيفيت دستگاه متفاوت است.

 از اين رو مي توانيد انواع كمپرس باد كوچك و ارزان را در بازار جستجو كنيد و از آن استفاده كنيد. براي انتخاب پمپ باد كوچك بايد علاوه بر كم بودن هزينه، مصرف انرژي معقول و ظرفيت توليد هواي فشرده مناسب را نيز در نظر گرفت.

مكانيزم كاري كمپرسور هوا چيست؟

همان طور كه مي دانيد كه كلمه كمپرسور به معني فشرده سازي است و كمپرسور هوا يك دستگاه مكانيكي است كه وظيفه فشرده كردن سيالات قابل تراكم را دارد.

مكانيزم كاري در كمپرسور هوا اين گونه است كه در اين ابزار با استفاده از موتور الكتريكي، موتور ديزلي يا بنزيني هوا به درون دستگاه مكش مي كند و بعد از آن هوا در مخزن يا محفظه خود ذخيره مي شود و با وارد كردن فشار، كار را انجام مي دهد.

انواع كمپرس باد 

كمپرسورهاي باد بر اساس پارامترهاي مختلفي تقسيم بندي مي شوند. آنها براساس نوع استفاده يا براساس سبك طراحي يا نوع كاركرد تقسيم بندي مي شود:
انواع كمپرسور باد براساس نوع استفاده 

براساس نوع مصرف در 3 دسته كمپرسور هاي خانگي، ساختماني و صنعتي قرار مي گيرند. 

 در اين تقسيم بندي كمپرسورهاي باد خانگي داراي حجم و اندازه كوچكي هستند و بيشتر براي باد كردن لوازمي مانند اسباب بازي، لاستيك دوچرخه و ... استفاده مي شوند. 

كمپرسورهاي ساختماني چون داراي ابعاد بزرگتري هستند به كمك وسايل نقيله حمل مي شوند و البته كه داراي قدرت و مقاومت بيشتري نيز مي باشند. از آنها براي رنگ كردن وسايل يا تعميرات جاده اي استفاده مي شود. اگر به طور دائمي مي خواهيد اين كارها را انجام دهيد، خريد اين نوع كمپرسورها را به شما پيشنهاد مي كنيم.جهت فروش آنلاين ابزار بادي ميتوانيد به ابزار فروشي آنلاين good4p.com سر بزنيد.

كمپرسور پنوماتيك كارگاهي به همان صورت كه از اسمش مشخص است، جهت مصرف هاي كارگاهي  استفاده مي شوند و با قابليت تر از دو مدل ديگر هستند و بيشتر در كارخانه هايي به كار مي روند كه نياز به قدرت خيلي بالاي گاز دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد