توضيح انواع تشخيص قيمت طراحي وب سايت تضميني

آزمايشات سئو و طراحي سايت در تهران

توضيح انواع تشخيص قيمت طراحي وب سايت تضميني

۱۹۴ بازديد ۰ نظر

يادگيري راه هاي تعيين تعرفه طراحي سايت به سادگي

اگر ميخواهيد سايت خود را در گوگل جستجو كنيد بايد آموزش اينكار را ديده باشيد. قيمت طراحي سايت شما بسيار موثر است در اين مورد. اينترنت مرزناشناسي است كه هر لحظه بر وسعت آن افزوده مي شود. هم اكنون ميلياردها سايت بر روي اين شبكه وجود دارد و هر 5 ثانيه نيز يك سايت به آن افزوده مي شود. اين دنياي مجازي آنقدر بزرگ شده است كه ديگر كاربران بدون استفاده از موتورهاي جستجو قادر به بهره مندي از آن نيستند، و بدين ترتيب روز به روز اهميت استفاده از موتورهاي جستجو بارزتر مي گردد. اما همان اندازه كه اين موتورها مفيد هستند درصورت ناآشنا بودن با نحوه درست كار با آنها مي توانند خسته كننده هم باشند.
29 سال قبل در 10 نوامبر سال 1983 "فرد كوهن" دانشجوي دوره كارشناسي ارشد دانشگاه كاليفرنياي جنوبي در يك سمينار امنيت در دانشگاه پنسيلوانيا يك كد مفهومي را به خط فرمان يونيكس بر روي سيستم رايانه تايپ كرد و بعد از 5 دقيقه كنترل تمامي رايانه‌هاي آن دانشگاه را دردست گرفت .
امروزه موتورهاي جستجوي زيادي بر روي شبكه وب فعال هستند كه هر يك الگوريتم جستجوي خاص خود را دارد و به نحوي به جستجوي سايتهاي موردنظر شما مي پردازند. اما يكي از پركاربردترين و مفيدترين موتورهاي جستجو گوگل نام دارد كه اين روزها جام پيروزي را از ديگر رقبا ربوده است و روز به روز بر تعداد كاربران خود مي افزايد. بدون ترديد شما هم حداقل براي يكبار گذرتان به www.google.com خورده است و صفحه ساده و در عين حال پرقدرت اين جستجوگر را ديده ايد.
قيمت طراحي سايت شما جستجوگري كه با پشتيباني از زبانهاي متنوع دنيا كاربران زيادي را به خود جذب كرده است. و شايد همين پشتيباني از زبان فارسي است كه در ميان ايرانيان نيز از استقبال خوبي برخوردار شده است. در اين مقاله مي كوشيم تا ضمن آشنايي با نحوه صحيح كار با اين جستجوگر كارايي بهره مندي از آنرا نيز بالا ببريم.
معمولا كاربران رايانه به ويژه آنهايي كه اطلاعات تخصصي كمتري درباره رايانه دارند، ويروس‌ها را برنامه‌هايي هوشمند و خطرناك مي‌دانند كه خود به خود اجرا و تكثير شده و آثار تخريبي زيادي دارند كه باعث از دست رفتن اطلاعات و گاه خراب شدن كامپيوتر مي‌گردند در حالي‌كه طبق آمار تنها پنج درصد ويروس‌ها داراي آثار تخريبي بوده و بقيه صرفا تكثير مي‌شوند.
براي جستجو نمودن يك موضوع در گوگل كافي است كه چند كلمه توصيفي و اصلي موضوع را در نوار مربوطه تايپ نمائيد و سپس كليد Enter را فشار دهيد و يا اينكه روي دكمه Search كه در جلوي نوار جستجو تعبيه شده است كليك نمائيد، تا به ليستي از وب سايتهاي مرتبط با موضوع دست يابيد.
با كمك اين ويروس‌ها كلاهبرداري‌هاي رايانه‌اي صورت مي گيرد كه در آنها برنامه‌هايي به صورت نامحسوس در رايانه كاربر مستقر شده و اطلاعات حساس كاربران مانند رمز عبور حساب‌هاي بانكي را سرقت كرده و بدين ترتيب در كوتاه‌ترين زمان پول‌هاي حساب‌هاي بانكي كاربران را به يغما مي‌برند.
حتي برخي از اين ويروس‌ها به نوعي باج‌گيري مي‌كنند و با سرقت اطلاعات كاربران آنها راتهديد به انتشار اسناد شخصي مي‌كنند.
از آنجائيكه گوگل وب سايتهايي را ليست مي كند كه «همه» كلمات مورد جستجوي شما در آن باشند لذا بايستي سعي كنيد تا در نوار جستجو، كلماتي را وارد كنيد كه اساسي تر هستند و از وارد كردن كلمات اضافي بپرهيزيد تا نتايج جستجو به آنچه كه شما مي خواهيد نزديكتر باشند.
گوگل بطور پيش فرض فقط سايتهائي را ليست مي نمايد كه تمام كلمات مورد جستجو در آنها باشند. و نيازي نيست كه شما بين كلمات جستجو از كلمه پيوند دهنده "و" استفاده نمائيد. به خاطر داشته باشيد كه وارد نمودن چنين كلماتي و كلماتي نظير در، به، و... بر نتيجه جستجو تاثير خواهد گذشت. بطور مثال براي جستجو در مورد تعطيلات در شمال بجاي تايپ نمودن "گذراندن تعطيلات در شمال" بهتر است تنها بنويسيد: "تعطيلات شمال".
به نوعي هميشه ويروس‌نويسان راه‌هاي جديدي براي تهديد پيدا مي كنند اگرچه برخي بر اين باورند كه دست ويروس‌نويسان و شركت‌هاي امنيتي در يك كاسه است و هر دو به فكر حساب‌هاي بانكي همديگرند!!!!!!
با همه اين توضيحات اگر مايليد كه نتايج جستجوهاي شما دقيق تر و علمي تر باشند بهتر است سري هم به directory.google.com بزنيد. در اين آدرس فهرستي از سايتهاي اينترنتي با توجه به موضوعات آنها موجود مي باشد. مثلاً اگر دنبال سايتي در مورد سياره زحل مي گرديد، مي توانيد با رفتن به شاخه Science و زير شاخه Astronomy به زير شاخه Saturn دست يابيد. همچنين اگر در مورد خودروي Saturn جستجو مي كنيد مي توانيد سايتهاي مرتبط با آنرا در شاخه Automotive بيابيد.
تكامل ويروس‌هاي رايانه‌اي همواره جالب بوده است و شركت‌هاي امنيتي هر چقدر هم تلاش كنند همواره يك قدم عقب‌تر از هكرها و ويروس‌نويس‌ها خواهند بود.











جهت آشنايي به وبلاگ هزينه طراحي سايت مراجعه كنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.